Give me my games. Get the fuck out of here. Give me my games. What’s up guys today We’re gonna be looking at some of the worst parents ever. If you guys want to see a part two make sure you leave a like You thought your parents are bad. Hahaha Oh oh they are oh I’m sorry its because they hate you I mean I hope some of these will make you feel better about your abusive parents but if not call CPS Can a can a kid do that can they call CPS Ay yo I’d like to report a Myself. My parents took away my Xbox can CPS buy me another. This looks like the set up of a porno She looks like a milf. I’m so sick of this shit She’s definitely a mill talking about you and this freaking bottle upon tau and the story phone. Oh, no don’t even tell mom I had enough. I had enough. What are you doing? Okay? Oh, no? I’m gonna Cool. There’s only water for an awesome. I gotta text people back. Why? back just worry about my phone all the time you win it when to gift to you for yourself, Argentina, ha ha ha What? I’ll show you is you asking me that like really annoying high pitch voice that one that one that typical Moody teenager, I hate you hahahahah Oh no i sorry just throw it in some rice what’s throwing it in the pool Gonna? Do we set it on fire throw it in a toilet? Oh, I know that won’t work either. What did we accomplish today a YouTube video Pretty dog don’t let GG a pest Hold up GTA5 is a m-rated game with hookers and stripers and drugs and We gotta tell you none. Deny, you’ll put a 9 year old you got even unit even hit the two-digit mark He still no one digit. He’s playing GTa we’re using This is for pranking me today with dog ice cream And boogers, so they gave her a dog ice cream and boogers. I mean Kind of her fault for you to get it’s like yeah, we can feed mom anything is she will eat it What right no wait wait no damn? Everything Kami who does I mean no one? Here what you get wow? What a dick man How are you gonna? Do that look at the poor kid get a shirt anybody can be cool side man anybody can be cool? That’s the worst shirt. I’ve ever seen near he’s so obsessed over Faces you’re just messed up. Let’s get keep it oh Now you can’t return it all night. You gonna break the CD. Case early? You stupid? Love the way. I look at it. Just good job Sarah Breaking her game was it enough. I’m gonna break the CD. Case to really rip out that middle part for the second disc cool So satisfying of kicker in the nuts sure Okay, there’s a vagina if she wasn’t my mom of course because you don’t do that cheer mom your record for on board Dad why are you just recording me playing? I’m bored I’m already got my pants on hiding the camera and my pants don’t go around recording. What are you playing? you just pick up the camera just Report pretty much. I love my son. I want to record the best years of his life and what he does best Play video Games, I’m playing our Confluences Rainbow six teach ah Nice this new camera is pretty good dude. Yeah. It’s very good. I can’t even focus dumbass excellent. Oh God can’t see my favorite sebastian. You can’t assume doubt for you Who can cuz they can see his gamertag? Oh no? I’m gonna get home barded by friends requests by all five people that watch my dad’s YouTube channel I wasn’t standing me they can try all they want Not Gonna Happen Loads come on guy multiplier source on your playing Rainbow six, and you’re Gonna Say multiplayer, so multiply our source Okay, okay. Kid. What do you say black up three? What do you got receipt? Just because I liked it because it’s more realistic blow things blow up Does it turn into try not to cringe real quick? Playing games. What are you do not? What the fuck you think I’m your mom mom fucking oh, so that’s our end recording That’s a dad no Let’s go outside. I don’t want to outshine The drunk ass bald ass dad walks over to him outside now your hotels are 14 year old kids Go outside and play and they want to go outside a place They can go outside and play But if they want to point me to you guys let me that’s almost because they’re gonna do they’re going to play video games We wasn’t going to do outside throw ball, and have a Sprint catch it. I mean I’m just imagining a summer in Arizona right now. You don’t go outside to play here It is way too hot, but I’m okay. Oh okay, and And yeah, what’s the problem? Yeah, watch watch you two problem here? Hey? What are you doing? You just don’t know how he just took a kid Nipple okay, you watch do my game watch I played my hard-earned money for that Dang paper is that obviously a drunkard? one Day in the fire. Why? There you go there, bro. There’s your to make you daleks there. You know every dollar In the fire here a TVI here PS3 as Mortal Kombat Mortal Kombat just take it out of the video. I was tackle in that I would tackle his ball – what Happens – Look how we stand it just kidding wherever is real good. I am triggered by this. I am so triggered I remember this one time while playing competitive game when I still live with my parents and my dad literally Unplugged my playstation while I was playing I started screaming I attacked my dad like he attacked me back so like we actually got into like a fistfight over the shit So I get 100% really to this. This is just terrible write down. What a day Yes There’s your games. Oh God the friend is just recording like next time on occasion and learn tired of your damn smartass smart there see it burn Burn baby burn there’s gold. He’s so upset Next time when I get up when I tell you to come outside and join us on the spot fire instead of all day Yo, you didn’t say I need to get ba ba ba Ba You said go play outside use it as a bonfire man. If there was like S’mores and marshmallows and use roasting wieners Maybe I would have left it for a little bit of the video of say did you record that Francis? I hope you did. It’s like those face thumbnails. Look put your hands on your head and make a surprised face I Don’t know how much it cost There you go enjoy it privilege as burning games over here when people ain’t got money food was almost as bad as Thousand Degree Knife challenge on iPhone my dildo TV from Faceless and he put late except to it because It was why is he so mad the kid is so mad That the dad is using his xbox to test out the new TV. I mean let your dad do it, and they’re arguing That’s my personal Xbox you cannot get to do TV with it. The mom is recording them I mean good job recording yesterday, and where you go put the cD. Anyway in my bedroom Oh, watching this to therapy lazy all day, whatever That’s the therapy way do day. Whatever whatever. This is guy. I don’t know it Just seems like really bad acting couple people like me these videos. I haven’t watched him yet I don’t know if they’re real or not so don’t ask me, but this just seems like scripted I’ll just go to my lover and it’ll make you perfect oh gotta survive. He Created your ass he put it in the fat lady and made you What make you think you deserve this TV boy? I beat you I created your ass What make you think you deserve to be created? I’ll put a roof over your head. I’ll put food on the table I want to have my TV. Oh my God. Thank you hey, Brad my My ax pop you should be a song I Do it guys you can each have your own thing okay? Oh It’s fine wait. Oh wait a minute. Yes, it’s just a Bill It’s a flickering screen We can probably say fine I promise – give me one You aren’t mad I’m going to quit my keyboard in except. I’m going to be kind of gentle with it because I need it It’s just a flickering screen. Yeah, yeah, William. No no, no you think back to Keystone You two need to meet the mill is Brand-new TV put it outside of the dress because his dad could be like but are we bro just just trade y’all could just Trade be happy positive vibes never oh wait hold on ha ha ha Positive vibes everybody let’s just all be like really positive and like no negativity Please peter La fleur man fuck this thing Xbox back. Yeah, bring that stuff back. Yes boss back Damn kid. Oh my gosh. Oh My gosh William are you doing you? dangerous Y’all I’m surprised I didn’t like beat his ass look right there take the ax attack – and then both of them going to jail tonight Everybody in the house gonna be in jail or Dead tonight. I’m a whole racist kids the dentist took his xbox Do you even destroy or anything? Is this kid’s Gonna? He goes all the first punches he means going to be the first to get it. That was a gear in vail William the Marvin I want to be recording. I think she’s just recording willie okay and Major point I don’t know if we’re going to end up getting your xbox valium. Thanks. Kid nice a spanking nunim. Well, yo William William put that ass down, but what is the pieces to that yo y’all? Forget Cps. There’s there’s a business line between beating somebody’s ass and Deserving it you know I’m saying William. I would have gotten your Xbox back for you You again And getting a TV again anything yeah, what the dad doing that’s messed up. I hope the dad call the cops What it was that was a nice juice TV? For like 20 bucks entry. Oh you paid more than 25 25. It doesn’t know how much life cost He doesn’t know how much a house cost. How much a TV cost all he knows is He paid half his xbox so it’s his and he deserves it and he deserves I heard it claims it let him go he’ll come back. Oh my gosh Dang you made Daddy leave Where daddy we were daddy going? He let you know the champ is down left. He just cares I had that big the Xbox of last That was messed up watching this shit a long time ago. I would have agreed with a kid I would have been like yeah damn right? Oh, gosh darn parents. They deserve that is my shit our part for it It’s mine, but it’s like now I feel like why I feel like any conflict like this is stupid and pointless and can be avoided But I mean I’ve just grown up, so I may not look it, but I’m like kind of mature I mean, just a little bit by anyways, that’s all for today Hope you guys enjoyed this video if you do make sure this that like button No, thanks and subscribe to it a little fast well. I love you guys so much. Thanks for watching bye guys you

WORST PARENTS EVER
Tagged on:                                                                 

100 thoughts on “WORST PARENTS EVER

  • July 12, 2017 at 12:30 am
    Permalink

    NOTIFICATION SQUAD ASSEMBLE

    Reply
  • August 11, 2019 at 6:39 pm
    Permalink

    Cousin : Destroys Xbox
    Me : starts laughing
    Cousin : WHY ARE YOU LAUGHING!!!!!???
    Me : You paid for that

    Reply
  • August 11, 2019 at 8:08 pm
    Permalink

    Time to put William up for adoption! (ू•ᴗ•ू❁)

    Reply
  • August 11, 2019 at 9:30 pm
    Permalink

    Like for a 🍭

    🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭🍭

    Reply
  • August 11, 2019 at 9:35 pm
    Permalink

    🔴🔵
    🔵🔴
    🔴🔵
    🔵🔴
    🔴🔵
    🔵🔴
    🔴🔵
    🔵🔴
    🔴🔵i

    Reply
  • August 12, 2019 at 2:30 am
    Permalink

    You are so pretty

    Reply
  • August 12, 2019 at 4:03 am
    Permalink

    The one where the dad threw the kid's games in the fire. I started crying. I feel you.

    Reply
  • August 12, 2019 at 5:41 am
    Permalink

    kid: breaks tv
    mom: records and yells

    me: says yells at my mom
    my mom: I KNEW I SHOULD’VE GOTTEN THAT ABORTION

    Reply
  • August 12, 2019 at 3:58 pm
    Permalink

    2:26 It was just a prank bro

    She on some of dem drugs m8.

    Reply
  • August 12, 2019 at 4:48 pm
    Permalink

    Reminds me of my old tv

    Reply
  • August 12, 2019 at 6:28 pm
    Permalink

    i 🤩💖💗 you sssniperwolf I'm Zoey I'm 7

    Reply
  • August 12, 2019 at 9:07 pm
    Permalink

    4:29 I have to be forced Togo out side or I will be grounded from my phone

    Reply
  • August 12, 2019 at 9:36 pm
    Permalink

    Sniperwolf: who tells their kids to go outside and play?
    Me: Mine😑😑😑😑😑
    (And I'm antisocial so it's even worse😡😡😡😡😡)

    Reply
  • August 12, 2019 at 10:23 pm
    Permalink

    I’m getting an
    PS4 for Christmas, no lie.

    Reply
  • August 12, 2019 at 10:25 pm
    Permalink

    This boy is savage.😎

    Reply
  • August 12, 2019 at 10:56 pm
    Permalink

    This vid made me trigered

    Reply
  • August 13, 2019 at 12:34 am
    Permalink

    I played win I was 5

    Reply
  • August 13, 2019 at 12:55 am
    Permalink

    That’s y u buy the game of the Xbox store

    Reply
  • August 13, 2019 at 1:19 am
    Permalink

    Why I buy my games on my ps4

    Reply
  • August 13, 2019 at 5:48 am
    Permalink

    WILLIAM

    Reply
  • August 13, 2019 at 6:08 pm
    Permalink

    7:21 can’t he just download some free games from the ps store 😂😂

    Reply
  • August 13, 2019 at 7:24 pm
    Permalink

    My parents are embarrassing but i embarrass them to

    Reply
  • August 13, 2019 at 7:42 pm
    Permalink

    if my parent took my games away i would leave the house cause i got anger issues

    Reply
  • August 13, 2019 at 9:16 pm
    Permalink

    That child that busted the tv I would have busted his was, then sent him to a military school.

    Reply
  • August 13, 2019 at 9:48 pm
    Permalink

    dIsCoOsTaNg

    Reply
  • August 13, 2019 at 10:24 pm
    Permalink

    I love you

    Reply
  • August 14, 2019 at 12:08 am
    Permalink

    I let my fucking dad play all the time sometimes I play wit him

    Reply
  • August 14, 2019 at 4:56 am
    Permalink

    Me:kicks dad in the butt
    Dad:falls in the fire
    Me:how do you like it mother fricker

    Reply
  • August 14, 2019 at 8:19 am
    Permalink

    I go over a 5yrs house and he got gta 5

    Reply
  • August 14, 2019 at 9:45 am
    Permalink

    wtf is wrong with this parent

    Reply
  • August 14, 2019 at 2:36 pm
    Permalink

    Me : MOM IM DYING!!! CALL THE AMBULANCE!!

    Mom: iTs BeCaUsE oF tHaT pHoNe Of YoUrS

    Reply
  • August 14, 2019 at 9:29 pm
    Permalink

    i play gta5 and I'm 4

    Reply
  • August 14, 2019 at 9:52 pm
    Permalink

    Me: laughs
    Mom and dad: Whats so funny?
    Me: your gonna have to pay for that

    Reply
  • August 14, 2019 at 10:18 pm
    Permalink

    4:11 he was trying to act cool

    Reply
  • August 14, 2019 at 11:21 pm
    Permalink

    A brick to the back of the head would put him to sleep

    Reply
  • August 15, 2019 at 1:36 am
    Permalink

    In my place at school we couldn't play outside because the temperature was 145 or higher ;-;

    Reply
  • August 15, 2019 at 2:23 am
    Permalink

    Hopefully those dumb …. Parents know that they paid for that crap. So they wasted there money on nothing.. Idiots

    Reply
  • August 15, 2019 at 4:56 am
    Permalink

    I guard my PS4 with my life why wouldn't you

    Reply
  • August 15, 2019 at 7:46 am
    Permalink

    🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴

    Like who saw purple😋

    Reply
  • August 15, 2019 at 3:11 pm
    Permalink

    I gave my mum see this video
    Me: mum don’t be like these parents
    Mum:you’re getting detention

    Me😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞

    Reply
  • August 15, 2019 at 4:03 pm
    Permalink

    That kid who axed the tv… his mom runs his yt channel, and they do this kind of stuff all the time. The kid shot a tv with a shotgun once, and they still make videos where William destroys stuff, or his dad tries to beat the frick out of him, but he fails.

    Reply
  • August 15, 2019 at 4:15 pm
    Permalink

    Same at 2:04

    Reply
  • August 15, 2019 at 4:48 pm
    Permalink

    I love my parents

    Reply
  • August 15, 2019 at 10:57 pm
    Permalink

    Gta is actually R rated

    Reply
  • August 15, 2019 at 11:07 pm
    Permalink

    My 6 yr old brother plays gta5

    Reply
  • August 15, 2019 at 11:17 pm
    Permalink

    i started playing m rated games when i was 5

    Reply
  • August 16, 2019 at 4:03 am
    Permalink

    i would leave the family and never come back

    Reply
  • August 16, 2019 at 4:06 am
    Permalink

    Lia I love u u r fun love ur vids no matter what I hope u know how much u are loved keep up the good work Ms sssniperwolf

    Reply
  • August 16, 2019 at 4:09 am
    Permalink

    Actually rice don't always work I suppose it depends how long ur phone has been soaked cause my old phone is still fucked up from rain

    Reply
  • August 16, 2019 at 4:29 am
    Permalink

    I know and I'm younger than William

    Reply
  • August 16, 2019 at 12:49 pm
    Permalink

    My dad always tells me to go outside. When I'm on my computer for like 25 mins then he says I'm on it all day. Most of the time I'm either playing video games or watching your channel

    Reply
  • August 16, 2019 at 3:06 pm
    Permalink

    May be tmi but I’m on my period but I’m to lazy to go upstairs and get pads

    Reply
  • August 16, 2019 at 5:20 pm
    Permalink

    My mom did the same thing to my 9 years old brother's gta 5 but she threw it instead of breaking it and then later my dad shouted at her because he was the one who bought it.

    Reply
  • August 16, 2019 at 5:48 pm
    Permalink

    Your my favorite YouTuber I watch u when I’m sad and then I watch u and then I happy

    Reply
  • August 16, 2019 at 7:18 pm
    Permalink

    Can you do a house tur pls 🐒💋👍

    Reply
  • August 16, 2019 at 9:10 pm
    Permalink

    My life ((watching trashy bids and anime)) making those trashy bids congrats on 16 mil!!

    Reply
  • August 16, 2019 at 10:32 pm
    Permalink

    Gaming is a sport and imma be the first to say everyone has the right to play whenever 💪

    Reply
  • August 16, 2019 at 10:35 pm
    Permalink

    Mom : throws phone in water

    Me : laughs

    Mom : what's so funny

    Me : it's the X its waterproof

    Reply
  • August 17, 2019 at 12:19 am
    Permalink

    Bro I have the exact same flower crown

    Reply
  • August 17, 2019 at 4:54 am
    Permalink

    People are so rude. There such dick!🤦

    Reply
  • August 17, 2019 at 5:01 am
    Permalink

    He was using the update disc he wouldn't play in the game so the mine just broke the update disc so unless the update finished and I guess you can't really play in the real game

    Reply
  • August 17, 2019 at 5:41 am
    Permalink

    Me:I have to text people back mom: why so they can know I'm alive

    Reply
  • August 17, 2019 at 6:21 am
    Permalink

    That last family has issues

    Reply
  • August 17, 2019 at 12:44 pm
    Permalink

    That dad deserves it because the dad lit the kids old xbox

    Reply
  • August 17, 2019 at 4:23 pm
    Permalink

    my parents are not mean

    Reply
  • August 17, 2019 at 5:29 pm
    Permalink

    My mom would beat me if I ever be her TV with an axe

    Reply
  • August 17, 2019 at 6:55 pm
    Permalink

    Hiiii

    Reply
  • August 17, 2019 at 8:46 pm
    Permalink

    sees ad of sniperwolf WHILE WATCHING SNIPERWOLF UwU

    Reply
  • August 17, 2019 at 10:12 pm
    Permalink

    Me sees these videos

    mY PARENTS ARE EPIC

    Reply
  • August 18, 2019 at 12:24 am
    Permalink

    Honestly that William kid is a spoiled psychic brat, I’m not try to be rude but it’s true and he needs to grow up🤦🏼‍♀️

    Reply
  • August 18, 2019 at 12:26 am
    Permalink

    This her son and I am a fan p.s you're one of my favorite youtubers

    Reply
  • August 18, 2019 at 12:30 am
    Permalink

    my 7 yr old brother plays gta5 is it strange

    Reply
  • August 18, 2019 at 2:20 am
    Permalink

    NOT MORTAL COMBAT

    Reply
  • August 18, 2019 at 3:39 am
    Permalink

    i like how the mom is still recording instead of smaking him

    Reply
  • August 18, 2019 at 3:44 am
    Permalink

    The second mom should have returned it so he donsent get it and she gets money

    Reply
  • August 18, 2019 at 4:42 am
    Permalink

    Thats what she said lmao

    Reply
  • August 18, 2019 at 5:41 am
    Permalink

    SSSniperwolf:dog icecream and boogers
    Me:bacon and cheese is my dogs favurte and weirdly sounds good i'd eat it

    The dog food not boogers

    Reply
  • August 18, 2019 at 10:31 am
    Permalink

    Me: Don't touch my DAG game. Person: no. me again: punches person

    Reply
  • August 18, 2019 at 12:04 pm
    Permalink

    LITERELY EVERY PARENT 5:11

    Reply
  • August 18, 2019 at 6:47 pm
    Permalink

    LMAO 😂😂😂

    Reply
  • August 18, 2019 at 7:10 pm
    Permalink

    my mom is big butt poop

    Reply
  • August 18, 2019 at 8:13 pm
    Permalink

    This happened to my brother today to his PlayStation 4 i got so mad at him so I'm gana buy him new one

    Reply
  • August 18, 2019 at 9:03 pm
    Permalink

    Parents did the right thing

    Reply
  • August 18, 2019 at 9:16 pm
    Permalink

    I’m for real tired of these parents not just disowning their kids right there.

    Reply
  • August 18, 2019 at 9:20 pm
    Permalink

    I'm only eight and I play GTA V

    Reply
  • August 19, 2019 at 12:57 am
    Permalink

    😞

    Reply
  • August 19, 2019 at 2:37 am
    Permalink

    William's parents don't deserve a "WILLIAM!", He deserves to have a big spank on the butt as hard as how the tv felt with da axe. His butt would've fallen off by then

    Reply
  • August 19, 2019 at 4:27 am
    Permalink

    If there perents do that call 911 then your gonna be savage plus one slap😆

    Reply
  • August 19, 2019 at 1:38 pm
    Permalink

    BRUH IF I EVER YELLED AT MY MOM OR DAD I WOULD BE DIED THEY DON'T PLAY DISRESPECT YALL WHITE PEOPLE CRAZY

    Reply
  • August 19, 2019 at 3:49 pm
    Permalink

    4:19 I’m dead😂😂😂😂

    Reply
  • August 19, 2019 at 4:57 pm
    Permalink

    my parents tell me to get off my ps4 that's on

    Reply
  • August 19, 2019 at 7:06 pm
    Permalink

    I play GTA V and im 8 yrs old

    Reply
  • August 19, 2019 at 9:47 pm
    Permalink

    7:45 isn't that what YOU and all reactors do 👁👅👁👌

    Reply
  • August 20, 2019 at 1:49 am
    Permalink

    The worst thing that my parents can do is like a rest me for no reason I would be like
    Me:MOM DAD WHAT DID I DO WRONG???
    My Mom and Dad:YES
    Me:NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    Reply
  • August 20, 2019 at 3:45 am
    Permalink

    This is why break Xbox and ps4 and other electronics no discipline

    Reply
  • August 20, 2019 at 11:55 am
    Permalink

    I played gta with my brother when I was 6 and he was 8

    Reply
  • August 20, 2019 at 12:02 pm
    Permalink

    My dad was Going to do the same thing To my brother

    Reply
  • August 20, 2019 at 12:40 pm
    Permalink

    My mom tried to put my games in the fire and I graded a knife and she dropped all my games and ran far…away😅🤣

    Reply
  • August 20, 2019 at 3:29 pm
    Permalink

    I played GTA ever sense I was 4

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *