wina sand dunes in dubai and you probably wondering why I have it's a long story surprise inside the indoor ski slope is folks hit even under snow paintings on the wall I actually didn't see that that was right – Joe I've really just ran into that boom that's back here right there bang on they hooked me up I got a mic here that's my ski gear Dubai son this Dubai son yeah hey it's full-on Desert Sun I'm the desert skiers son you feel me don't look you I do look cute you know I look you put some cute music yeah it's me this me stance it's freezing to the speech they made a winter environment in the desert it's freezing it's a hundred degrees outside it's over 100 degrees outside and what is it 31 in here or something like that properly it's lower than that it's just weird what it does to your mind to be skiing and you know it's over a hundred degrees outside we should superimpose something on the wall like super pull something back there put some mountains let's try the Swiss Alps like lick the Swiss Alps over there no no no give me give me something Colorado look powerful Colorado back there now tell you let's try Telluride yeah bro Telluride back there something beautiful I'll make it snowing I think it'd make it it should be snowing right now all right that's good that's perfect we bout to do our first run give me some Christmas music no cut outside give me give me some Arabic music outside alright let's go [Applause] [Applause] [Applause] that's fantastic that's fantastic let's get back to the desert it's frickin freezing I guess you can't come on we're here and not due to fall giant ball height requirement this close what you guys say how you feeling excuse the glove what's your name Randy that's Randy this is a big-ass ball do I have any control over what's happening I don't have any control just like light is there any way I could get hurt Randy no no no this is funny no no that I can't believe it ready ready see no one's ever gotten hurt yeah Randy where's Randy that was cool Randy like Oh you can definitely get hurt you can hit yourself in the face with the GoPro I'm good guys I'm safe thank you if that's it ski-doo bye baby [Applause]

I Tried Skiing IN THE DESERT
Tagged on:                                                                                                             

37 thoughts on “I Tried Skiing IN THE DESERT

  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Yall he dont 🇯🇲 value nobody blej sehtemk

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    randy is a filipino lol

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    so this is what agent j is doing now.

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    anyone else her trust fund baby in the background?? Where are my limelight’s at?!

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    When you’re so rich and bored that you end up doing YouTube for no legitimate reason

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    This is Dubai son you know I'm saying full on Desert son of the desert skiers son lol 😂 1:20

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    its just funny because if he actually went skiing in the desert this video would have way more views, but instead.. he just went skiing regularly and i got click-baited

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Ah that cold yah that’s cold

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    yes I wash there last month

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    I hate being click baited…. I've actually always wondered what it's like to ski on sand.

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Was i just got click baited by Will Smith.

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Haha that's great Will

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    click bait OMG really Will?

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    0:40 THAT'S HOT

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Amazing 👍👍

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Subtitula Tus Vídeos En Español 🙏🙏🙏
    Sr. Smith

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    He means that he was skiing in Dubai which is a desert inside ski dubai

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Omg the editing is hilarious, this how YouTubers should do

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    HE WAS THERE 5 MONTHS AGO? I LIVE IN DUBAI AND I WAS PROBABLY SKIING IM SO MAD

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    How can you not love this guy !!

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Well that's was shorter than I expected.

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    YOLO XD

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Will is such an riot. He is the quintessential example of living your best life. LOL

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    I have to give it to Will though, what else would he make the title to describe him skiing in a hotel in the desert? Even if you did get click baited I would rather see Will skiing in a hotel than sand skiing. Technically Will was skiing in the desert and it would only be clickbait if Will made the title of the video “sand skiing in the desert” or something close to that. Like 1000 people commented he was click baiting, but really he was summarizing what he was doing in a few words.

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Sup Hancock… >_<

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    BRASIL ESTEVE AKI

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Yaaaaaaa its clickbait time

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Damn it randy Damn it randy Damn it randy Damn it randy 😂😂😂

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Oreo style click bait. Yeah baby.

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Bravo, I didn't know Will has been skiing. Well done sir.

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Nice!! Check out my Latest Vlog on Ski Dubai. Real Snow!

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Will Smith is such a child at heart😁

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    His facial expressions 😂😂 he always makes me laugh, irobot was my favorite movie with him❤

    Reply
  • May 23, 2019 at 7:57 am
    Permalink

    Skiing on sand dunes is an actual thing you know

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *